[Javalist] RegExp probléma: nem aposztrófok közé zártak felismerése

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2013. Dec. 10., K, 10:47:49 CET

Sziasztok !

> És mennyi perspektívát látsz a szakmai fejlődésre a cégben?
> Hacsak nem Te vagy a CTO akkor ez szerintem elég gáz szituáció.

Erre mit mondjak ?

Egyébként vannak kimondott előnyei. Nincs megkötve a kezem, és tényleg azt
használok amit szeretnék,
akkor váltok keretrendszert amikor szeretnék, az én kezemben van az
adatbázis elérési mód kiválasztása is :)
Természetesen elvárás hogy a szoftver kész legyen, működjön, lehetőség
szerint hibamentes legyen, mint ahogy bárhol elvárják.
Azért az alkalmazás szerver kiválasztásában más is beleszól, nemcsak az én
döntésem, bár végülis az lett amit én szerettem volna.

De persze én is tudok csapatban dolgozni, dolgoztam olyan helyen is ahol
kötve voltak ezek a dolgok.
És én is tudnék alkalmazkodni egy új helyzethez.

Joe