[Javalist] GWT gatget példaprogram élesztés

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2013. Feb. 3., V, 18:43:28 CET

Nem én írtam. Vettem egy könyvet a Kiskapu könyvkiadótól a "Google web
toolkit alkalmazások" címűt (Ryan Dewsbury), hogy szerezzek egy
összefoglaló képet a GWT-ről. Ott írják. Mellesleg a könyv elérhető
angol eredetiben a kulgi webhelyén a http://gwtapps.com/ címen. A
desktop.gwtapps pedig az első példa "gyári" címe lenne.
Valami tervszerűséget akarok vinni az ismerkedésbe. Gondoltam előbb
megnézem, hogy csinálják a nagyok. :-)) Felélesztem saját gépen,
megértem, aztán tovább.

Ha megengeded, volna hirtelen még egy kérdésem:
Az eclipse alsó sorában van egy gomb, amivel be tudok jelentkezni a
kulglihoz a loginommal. Ez mire való? Már úgy értem a fejlesztésben
hogy tudom hasznát venni?

Kösz:
Zs