[Javalist] Form & DB

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2013. Feb. 4., H, 12:59:57 CET

Akkor is borzalmasak az ext js tapasztalataink. Én szerencsére nem foglalkoztam vele, csak a többiek mesélték a borzalmakat.
Ők pl/sql-el próbálták összehozni és a srácnak fél napja ment el azzal hogy az aposztróf jelek jól megjelenjenek,
meg persze utána kiderült hogy az idézőjel is bekavar a html kódban stb.

Az az igazság hogy ezzel soha nem volt más környezetben baj hiszen ilyen html-escape dolgok azért mindenhol megoldhatók.

Ezenkívül tök alap dolgokat nem lehetett megoldani, szintén fél nap (vagy több) volt hogy egy html lenyíló listában,
mondjuk megjelenjen egy üres elem is. Nem emlékszem pontosan ez volt-e, nem is akarok az ilyen hülyeségekre emlékezni,
nálunk mindenki utálj az ext js-t. Persze lehet hogy nálatok bevált, én nem csodálkozok már semmin...
Szerintem az ext js-re nem kéne az időnket itt pazarolni...

Joe