[Javalist] Form & DB

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Feb. 4., H, 13:16:35 CET

Nekem csak olyan emlékeim vannak vele - igaz, a GWT-s bindingot használtam
- hogy amíg megfelelt, hogy úgy nézzen ki, ahogy alapból kinéz, esetenként
hülye helyen megjelenő scroll izékkel, összecsúszó komponensekkel, addig
oké is, ha már ennél igényesebbek vagyunk - vagy legalább annak akarnánk
látszani - akkor vért kell izzadni hozzá...
De ennek ellenére se választanék .Net-et erre a feladatra :)

Zs