[Javalist] Form & DB

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 4., H, 14:02:35 CET

To make it clear:

Felolem annyit idiotazhattok, amennyit nem szegyelltek, engem
kulonoskeppen nem zavar, ennel sokkal alacsonyabb szinvonalu
kommunikaciobol is ki tudom hamozni a hasznos informaciot.

Azonban ez egy publikus lista, publikusan elerheto archivummal,
satobbi. Raadasul ugy van hirdetve, mint egy szakmai levelezolista,
magyar nyelven talan nincs is olyan tul sok a temaban.
Mint ilyen nyilt platform, nem tartom szerencsesnek egymas
becsmerleset barmilyen szinten. Az ember a targyaloban se mondja azt a
partnernek, hogy te fiam, idiota vagy. Vannak normak, amiket - ha nem
is kotelezo, de - celszeru betartani, ismetlem: nem magunk miatt,
hanem azok miatt, akik ismeretlenul olvasnak minket, annal is
ismeretlenebbul, mint amennyire mi ismerjuk egymast itt a listan.

De ez csak egy velemeny, es egy jo tanacs. Mivel en csak egy tag
vagyok a listan, igy nincs semmi beleszolasom sem hatalmam a dolgok
felett. Koszonom ha meghallgattok, es azt is, ha megfogadjatok amit
mondok. Ha nem, akkor sem fog semmi tortenni. Nem fogom ezert
itthagyni a listat, mint irtam, engem nem zavar.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu