[Javalist] ext js

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2013. Feb. 4., H, 15:13:16 CET

Sztem a "QRVA JÓ" relativ. Attol fugg kinek es mire. Ha 1000 ember leirja,
hogy valami jo akkor azt nem reklamnak szanjak,
hanem nekik jol bevalt arra amire ok hasznaltak. Vizsgaljuk inkabb azt,
hogy a sajat problemankat megoldja-e.
(sajat problema nem egyenlo azzal, hogy a fejleszto akar tanulni vmi ujat
es unja a jelenlegit)
Egyetertek azzal hogy csinaljunk egy POC-t mielott elkezdunk valamit
hasznalni,
ami az en ertelmezesemben egyenlo azzal, hogy egy valos problemat oldunk
meg az adott eszkozzel.

*"Elolvassák amit írnak és bedőlnek a szép csomagolásnak."*
Altalaban az ember mindennel igy van :)

*"10 kipróbált dologról kiderül hogy 1-2 jónak mondható van közte"*
nagyon pehhes lehetsz, vagy nagyon rosszfele tapogatozol :)