[Javalist] ext js

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 4., H, 20:24:54 CET

Az Ext-es alkalmazasaink is SPA-k :)

En probalkoztam Sencha Touch-al, azon kivul hogy csak webkit alapu
bongeszon megy eleg jo, de meg van hova fejlodni. jQuery Mobile sem rossz,
csak az uj nem akart nekem jol mukodni (nem volt energiam kidebuggolni
miert).

A validacio erdekes dolog. Sajnos jelenleg ezt dupla munkaval tudod
megcsinalni jol (nem bizhatsz abban hogy kliens jol validal).

Es mi re jo a store a bongeszoben? Peldaul mobil kliens eseten tokeletes
ideiglenes adat tarolasara (offline html5 app), ami postolodik ha ujra
netkozelbe er az user...

b0c1

Boci
Skype: boci13, GTalk: boci.boci at gmail.com