[Javalist] Form & DB

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 4., H, 23:38:36 CET

Oracle ODBC: instanclient. PHP-nak van ilyen jellegu bindingje is, nem
kell rendes ODBC kapcsolatot felepiteni.

Ami az ExtJS vs BL vonalat illeti, mind szerver mind kliensoldalra
lehet rakni logikat, hiszen nem egy buta tablazatkezelorol
beszelgetunk... ezt az alkalmazas jellege adja meg, hogy mit-hol
erdemes implementalni.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621