[Javalist] WebStart JNLP API

Zoltán Bernát bernatzoltan at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 00:31:41 CET

Dehat a jar file-okat kell vedeni nem a jnlp-t. A jnlp az csak egy kis
xml file. A kutyat nem erdekli, ha olyanhoz is eljut, akinek nem
szanom. A jar-okat meg nem adhatom authentikacio nelkul. Pont azokat
akaorm vedeni.
Egyebkent meg azert lett http basic, mert a form (tehat a wenkontener
altal managelt form) autentikaciot nem sikerul osszehoznom a jnlp
klienssel. Tehat a jnlp kliens tud mit kezdeni egy  401-es http
koddal. (HTTP/1.1 401 Access Denied)
Foldob a usernek egy ablakot, mint egy webbrowser.
Viszont a form auth. ha jol emlekszem 301-es http koddal operal. Azaz
atiranyitja a kerest. (arra  login,jsp-re,amit beallitottam a
telepitesleiroban) Ezt viszont a jnlp nem eszi meg. Tehat nyilvan nem
tud mit kezdeni az atiranyitott oldaltol kapott html-lel.
Nem fogja kitolteni a user helyett a form-ot. :)