[Javalist] Form & DB

Jenő Tobak tobakjeno at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 07:45:52 CET

Az ICEfaces-hez annyit tudnék hozzátenni hogy a jsf1-hez írott változat úgy
1.7 utáni verziói egyre lassabbak. A jsf2-höz írt 2-es verzió hasonló
lassúságot produkált, a 3-ast már nem próbáltam inkább a PrimeFaces-re
tértünk át - ha már az ice fejlesztői is azt vették alapul. PrimeFaces
kezelhető, persze nem biztos hogy egy gyorsan összerakandó "két form és öt
lista" alkalmazáshoz ez kéne.
Üdv,
  Jenő