[Javalist] Form & DB

Csaba Czuczor czuczor.csaba at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 09:17:16 CET

Sziasztok!

Én is javasolnék egyet ami még nem volt: Vaadin. (http://www.vaadin.com).
- sima webapp, egy Tomcat elég hozzá
- van grafikus form szerkesztője (bár nem olyan jó, mint a delphi-é,
de használható), eclipse plugin
- komponens alapú (GWT-t használ a háttérben), https://vaadin.com/demo
- kezeli az érintőképernyő eseményeit (TouchKit /fizetős/
http://demo.vaadin.com/mobilemail)
- az elkészült app GUI része lefordítható native Andorid/iOS
alkalmazássá (https://vaadin.com/blog/-/blogs/791773)

Tudom, hogy a feladatra túl erősnek tűnik, de a nyilvántartó
rendszerek sajátja, hogy előbb-utóbb mindenhonnan és minden eszközzel
el kell tudni érni. Emiatt én a 3) és 6) pontokat nem választanám.

Ha csak a CRUD a feladat, szerintem a Spring ROO jó alternativa lehet.
(5 táblás CRUD kb. 30-40 perc alatt megvan, ha jók az adatbázis
entitások és a kapcsolatok :) ). Ha új mező kell, csak fel kell venni
a scriptbe és le kell generálni.

Érdemes megnézni, hogy Vaadin-nal kominálva mi lesz az eredmény:
https://vaadin.com/springroo

Üdv.
Chico