[Javalist] Form & DB

Dudás Zoltán dudizoli at gmail.com
2013. Feb. 5., K, 22:25:17 CET

2013.02.05. 22:07 keltezéssel, Zsombor írta:

> 2013/2/5 Dudás Zoltán <dudizoli at gmail.com <mailto:dudizoli at gmail.com>>
>
>     2013.02.05. 20:55 keltezéssel, Molnár Miklós írta:
>
>         Hali,
>
>             ...ha az elején etalonnak említetted a Delphit, akkor az
>             miért marad ki a
>
>         listából?
>
>         Mert commercial és a drágább fajtából.
>         Amúgy legfontosabb célfüggvény, hogy free / open source legyen
>         a megoldás.
>         Minden más ezután jöhet csak.
>

>     OK, értem.
>

>         PS:
> [...]

Konkrétan? Leépítették az eszköz renoméját.
Átgondolatlan fícsörök, melyek aztán a következő verzióban már meg
sincsenek, bug hegyek, melynek jórészét majd a következő verzió javítja
csak (ha meg tudod venni), stb.
Pedig jó is lehetne...
A remény hal meg utoljára :)

Mondjuk én még mindent meg tudtam Delphi 7-tel csinálni desktopon amit
akartam, most is azzal nyomom. Fejlesztési sebesség és userinterface
szolgáltatási szempontból nyomába sem ér semmi általam ismert/hallott cucc.

üdv,
ZoZo