[Javalist] Form & DB

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2013. Feb. 6., Sze, 10:17:12 CET

OFF [Delphi]:

Mi (kollégám) a 2009-cel csináltunk egy webes appot.... Hááát mit ne
mondjak: a megjelenített oldalak úgy néznek ki, ahogy megterveztük. Ez a jó
oldala. A rossz az, hogy a generált kód olyan szinten túlbonyolított és
olvashatatlan, hogy a hajam tépem, ha hozzá kell nyúlnom (de sajnos senki
nem fizeti meg a Java-ra átírás költségét). Állandó kliens-szerver
kapcsolat, nem tudom, hogy az adott részt mi és mikor generálja. Ha unikód
környezetbe kerül, akkor fejre áll, mint a jancsiszög. Nem tudom, hol
lehetne egy javscript kódot belerakni, és még tudnám sorolni. Ez a verzió
erre a célra abszolút használhatatlan szerintem.

Tudom, bennem is van hiba, mert nem értek hozzá (csak tudok delphiben is
programozni), de elég gáznak gondolom, hogy ennyire átláthatatlan....

Na, végre kipanaszkodtam magam

Üdv:
*Vig Balázs
*