[Javalist] Form & DB

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Feb. 6., Sze, 12:15:44 CET

Az eredetileg sajnos csak egyszer volt szerencsém, én is CM-4-gyel nyomtam (bár nekem fehér adatkapcsoló rémlik rajta, meg egy piros beírás kapcsoló). Viszont 1981-ben már Unix v6 volt rajta, így az eredeti RSX-11-gyel talán kétszer fél órát találkoztam csak összesen. Nagyon jó kis mikroszámítógép volt, alig négy szekrény nagyságú, plusz egy asztal méretű sornyomtató és egy másik asztal méretű bolgár diszk (asszem 11 lemezes tortákat evett, amiből 9 felületet használt, szédületes 15 MByte kapacitással - nagy szó volt ez a 256k ferritmemóriájú gép mellett!)

Szemben vele meg egy Odra1204 állt, de az hiába volt korábbi konstrukció, mégis korszerűbb volt mert kapcsolói alig voltak, csak mechanikus lyukszalag olvasóval lehetett vezérelni szegényt, így ott már generált kódot voltunk kénytelenek használni.

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.