[Javalist] Config fajlok

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Feb. 7., Cs, 10:14:18 CET

- Nemtudom hogy kulon szakma-e, de szerintem nem nagy kaland jenkinst
beloni. (belovod hol a repo, beallitod mavent hogy buildeljen (vagy antot
vagy amid van)) es annyi.

Joe: Nalunk is evekig volt ant (meg 1-2 project most is azon fut), de egy
ido utan tul maceras lett igy rabeszeltem csapatot hogy alljunk at mavenre.
Igy most van egy repositorink, ahova felmennek az elkeszult verziok (es
ahol az egyedi jarok vannak a fuggosegekhez), ami raadasul proxyzza az
osszes repo-t amire szuksegem van. Maven megoldja fuggosegek lehuzasat, es
az alkalmazas buildeleset, a profilok kezeleset (van hogy egy projectnek
tobb helyre is kell deployolni) es ha kell akkor meg meghiv egy ant
targetet (erre is volt mar pelda, egyedi webservice stub generalas kepeben).

Boci

Boci
Skype: boci13, GTalk: boci.boci at gmail.com