[Javalist] Esti mese helyett

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Feb. 7., Cs, 17:43:39 CET

Én azt hiszem, hogy nem (csak) az volt a hiba, hogy nem olvasta el a bevezető szöveget. Hanem az is, hogy nem ismerte eléggé a szakmáját, nem jött rá, hogy ha nem érti, hogy milyen hülyeség az, hogy a csillagok alapján akar tájékozódni, akkor annak más oka is lehet, mint az, hogy az ügyfél hülye (persze sokszor az). Szóval egy hibát még túl lehet élni, több hiba esetén már szerencse is kell. Erről szól ez a cikk is, bár nem informatika:

http://www.divecenter.hu/Hirek/1756/capak-buvarok-es-egyeb-veszelyforrasok

--
Verhás Péter
peter at verhas.com