[Javalist] Esti mese helyett

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 8., P, 00:51:42 CET

Azert az ugyfel is hulye volt. Ha valami, hat az, hogy nem foldi
hasznalatra tervezett eszkozrol van szo, annak bizony ott a helye a
kovspec-ben, leven egy csomo mindent maskepp kell megvalositani ilyen
esetekben.

En nem feltetlen hibaztatom a programozot, nyilvan el kellett volna
olvasnia a dokumentaciot, de valoszinuleg rutinbol kezelte ezeket.
Mikor az ember 5-6x feleslegesen elver X orat hogy atolvasson olyan
szovegeket, amihez igazabol koze sincs, akkor egy ido utan raun, mert
tud hasznosabb dolgokkal is foglalkozni.

Ami viszont hiba, hogy a menedzsernek viszont el kellett volna olvasni
a mission, vision reszeket, es _szolni_ kellett volna, vagy legalabbis
megemliteni az elso projekt megbeszelesen. A tortenetbol az jon le,
hogy o sem olvasta, es ez bizony az o sara.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu