[Javalist] Config fajlok

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2013. Feb. 8., P, 08:46:44 CET

On 02/08/2013 12:38 AM, Gábor Garami wrote:
> En erre mondjuk verziokezelot meg branchelest hasznalnek...
Az termeszetes, de ha feltetelezzuk, hogy van egy deployment manager,
mint ahogy anno sun j2ee specifikacioban is szerepelt, akkor annak nem
kell verziokezelot hasznalnia (nem fogja szetrongalni). Eppen eleg baj
van a programozokkal is.

Azert egy veerziokezelovel ha minden kliensnek kulon agat csinalsz,
akkor a kodot erinto javitasok ervenyesitese nem egy konnyu eset.
Esetleg kulon repositoryba a kod es kulon a kliensek anyagai.

Igy viszont egy repositoryba mehet minden es egyszeru a valtas.