[Javalist] OFF: freemail és levlista

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2013. Feb. 15., P, 08:09:25 CET

tudna uzemelni, csak nem akar.. nem akarasnak meg nyoges a vege.. kicsit
mas a celkozonsege a prog.hu -nak (ezzel nem akarok itelkezni, a "mas"
alatt tenyleg csak mast ertek), es az uzemeltetonek ott volt a 2 ut: elkezd
kidolgozni egy rendszert amivel kiszuri a szemetet, vagy siman kizar par
email szolgaltatot es egy idore nyugi lesz. ez utobbit valaszotta :)
mondjuk ha sok gmail-es cimrol jonne spam akkor is megtenne ezt? ;) egyik
kollegammal folytatott beszelgetes jut eszembe errol, amikor vidam
pillanatban felmerult a klasszikus kepregeny: "the only valid measurement
of code quality is WTFs/minute" ( http://www.osnews.com/story/19266/WTFs_m ) ,
meselte hogy evekkel ezelott siman a "hack" szora ragreppeltek valamelyik
php frameworkon (drupal, joomla, nem emlexem) aztan dobtak egy hatast az
eredmenyen.. :)