[Javalist] instanceof subtype probléma

Margaritisz Oresztesz maoreszt at gmail.com
2013. Feb. 15., P, 10:09:28 CET

Hi!

Igy elsore szerintem parameternek atadhatod a Class<T> -t es azt
hasznalhatod arra hogy ellenorizd hogy egy instance castolhato -e az
adott type-ra, az isInstance() fuggvennyel.

public <T> List<T> query(Class<T> clazz, Predicate<T> predicate) {

   for (Object object: objects) {
	if (clazz.isInstance(object) {
	    T t = (T)object;
	    predicate.match(t);