[Javalist] instanceof subtype probléma

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Feb. 15., P, 11:42:56 CET

De jó Neked hogy ilyenekre jut időd, irigyellek... Annyira szívesen játszanék a JavaFX-szel, és helyette más sürgős melókkal kell foglalkoznom (bár az is érdekes, lightweight docking és plugin framework kell).

Docking framework - Jide Docking Framework jónak tűnik.

Plugin framework - nincs jó, Eclipse/Netbeans nem kell (túl nagy és nehézkes), a jpf már vagy hat éve döglött projekt és a plugin feloldással vannak vele problémáim, mást meg nem találtam.

Ha valakinek van ötlete, szívesen fogadok minden segítséget, mit nézzek meg és mit ne.

Üdv,

Iván

______________________________
István Ketler