[Javalist] Tomcat log analyzer

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 20., Sze, 01:04:55 CET

Jo a logstash, de altalanos logelemzo, vagyis neked kell osszeallitani a
regexpet ami ellenoriz.

Nem tudom, ennyire nem ismerem a javas vilagot, de nincs valami globalisan
regisztralhato exception listener/handler lehetoseg a tomcatben? Van
ugyanis egy hoptoad nevu szolgaltatas, amibe lehet exceptionoket kuldeni,
csak azt nem tudom, hogy tomcathoz konkretan van-e kliensuk. Esetleg
erdemes lehet megnezni, ha nincs, viszon van valami exception handler
regisztralasi lehetoseg, akkor van apijuk amibe be lehet ezeket kuldeni.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.