[Javalist] dokumentacio makro

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 23., Szo, 13:43:42 CET

Ha mar Maven, nem birom ki, hogy ne osszam meg azt a skin-t, amit
legutobb talaltam, es rogton beleszerettem:

http://maven.apache.org/skins/maven-fluido-skin/

Sokkal jobban nez ki, mint a default maven skin, es az uj Java7-es
Javadoc stilushoz is sokkal jobban passzol.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu