[Javalist] [off] CMS?

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2013. Feb. 28., Cs, 15:38:37 CET

hi

nem ertem pontosan, a fejlesztendo alkalmazasba akarod integralni ezeket a
funkciokat vagy a fejlesztes tamogatasara kereset egy 3rd party tool-t?
"megosztas funkcio" > felhasznalok vagy kozossegi oldalak fele?

ha 3rd party kell (bar az "eloallit / kap valami tartalmat" is eleg tag):
* confluence (vagy mediawiki)
* redmine (kicsit szofisztikaltabb, issue tracker, wiki, knowledge base
stb. funkciokkal eleg rugalmas jogosultsag kezelessel)

sajat fejlesztes:
* play framework pl securesocial modullal