[Javalist] Webservice-k

coder at gmail.hu coder at gmail.hu
2013. Feb. 28., Cs, 17:31:25 CET

Hehe, nekem is a Tomcat+Spring+CXF kombó jutott eszembe...

On
Thu, 28 Feb 2013 16:53:49 +0100, Peter Verhas wrote:

> Apache CXF ?
>

> --
> Verhás Péter
> peter at verhas.com [3]
> +36(30)9306805
> skype:
verhas

> On 2013.02.28., at 16:52, Molnár Miklós wrote:

Sziasztok,

> [...]
az a feladat, hogy kell 60-70 db java-s webservice-t zöldmezősen
nulláról írni, egy vállalatnak, jellemzően Oracle adatbázisokból adatok
publikálására, akkor milyen containert raknátok alá, szigorúan open
source/free alapokon?

* Tomcat?
szervererőforrásokat, egyszerű adminisztrálást?
ötletnek, hogy j2se alapon. ;)
egyszerre és milyen adattömeget érintően) azt sajnos nem tudok.
inkább csak az az érdekes, hogy mennyire érdemes „lemenni" a megkövetelt
funkcionalitás szempontjából.

embernek az első demó Webservice-t (ami mögött egy Oracle tárolt eljárás
van egyébként)?
Weblogic-hoz, akkor összekattingatja benne, avagy manuálisan
bitről-bitre egy notepad-ben/vi-ban? Miért szimpatikusabb nekem az
utóbbi? J
fejlesztőnek a deployolónak, ha más szerveren és nem localhoston, más
containerben (nem Weblogic), más oprendszeren (Linux) fog futni?

Gondolok itt olyanra, hogy a forráskódot át kell adja-e, át kell-e adni
valamiféle fejlesztési dokumentációt avagy elég oda****ni egy Weblogic
összerakta war-t.
összehegesztett demo-webservice-hez képest ez „migrálás" egy
gyakorlatilag egy másik projekt már?

kérdezek, de talán érthető, hogy mire akartam kilyukadni.