[Javalist] [off] CMS?

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Feb. 28., Cs, 19:20:19 CET

Nekem se tiszta a dolog. Mar van egy CMS es ebbe mennenek ezek a funkciok,
vagy CMS motort kerestek? Utobbi esetben Drupal mindent tud, ami nektek
kell, elobbihez: milyen portalmotorral dolgoztok most? Sajat?

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.