[Javalist] Webservice-k

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2013. Feb. 28., Cs, 21:37:22 CET

Hi,

Molnár Miklós a következőt írta ekkor: 2013. február 28. 16:52:11
> (1) Ha az a feladat, hogy kell 60-70 db java-s webservice-t zöldmezősen
> nulláról írni, egy vállalatnak, jellemzően Oracle adatbázisokból adatok
> publikálására, akkor milyen containert raknátok alá, szigorúan open
> source/free alapokon?

Oracle, mint DB nem tud kapásból WS-t kiajánlani? Mintha valamikor olvastam
volna valamit erről, de lehet, hogy DB2 volt... gyors keresés, ilyemi nem jó?
http://www.oracle.com/technetwork/database/database-083829.html
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor