[Javalist] me kérdés(ek)

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2013. Jan. 1., K, 09:25:50 CET

jaja, nekem van itthon, en egy sajat elosztott java programom futtatasara
hasznalom.
https://twitter.com/kozka/status/285801622192414720/photo/1 :-)

Azert a raspberry hozzaferhetosege bar joval jobb az 1 evvel ezelottinel,
tovabbra is pocsek, szoval az RS-nel siman 3 honap rendelestol
kiszallitasig :-( Az element 14 allitolag jobb.