[Javalist] me kérdés(ek)

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2013. Jan. 1., K, 10:30:00 CET

Aha. Ügyes, ezt nem tudtam. Akkor ha jól értem, nem kell arra
játszani, hogy a kütyü majd wifin bejelentkezik az intranetre, és opera
minivel majd jól lekéri az adatokat a helyi szerverről. Valamint
megmagyarázza azt is, hogy néhány oldal miért angolul jelentkezik be,
mikor a kütyü beépített böngészője a magyar oldalt hozza. Azt sem
értettem, hogy a sütik törléséhez mi a csodáért kell hálózati forgalmat
generálni. Nyilván: a sütik nem az én zsebemben vannak...
(még esetleg megenném őket :-))

kösz!