[Javalist] me kérdés(ek)

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2013. Jan. 1., K, 11:06:28 CET

Szia!

Ez kiváló! (a málnát egyébként is szeretem :-)

flame on:
Egyébként a beszélgetés során meglepődtem, hogy mennyire balul sikerült
dolog ez a Java ME. Fura, hogy a telefongyártók nem gondoltak rá, hogy
valószínűleg jobban járnának egy egységes rendszerrel.
No mindegy. Talán kár érte.
flame off.

Mindenesetre köszönöm mindenkinek az útmutatásokat. Érdemes volt
kérdezni, nagyon hasznos válaszokat adtatok!

Köszi:
Zs.