[Javalist] [tifyty] blog bejegyzések

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Jan. 3., Cs, 11:13:27 CET

Elnézést, a wordpress fullscreen editora nagyon okos akar lenni, és kicseréli a [sourcecode] részekben is a HTML karaktereket, meg beilleszt nekem paragrafus jeleket preview módban. Meg a kedves mamáját is.

Most már jó, legalább böngészőben.

Mobilon egyébként a forrássor részek elég vacakul néznek ki sajnos. Viszont amikor elindítottam a blogot, akkor úgy döntöttem, hogy blogot fogok írni, és nem formázási toolokat vadászni meg összelőni, és "buta" módon úgy döntöttem, hogy a wordpress tud kódformázást helyből, és piacvezető.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805