[Javalist] Migrálás örökölt taknyolt tomcat alól

Karoly Czovek info at kodollak.hu
2013. Jan. 6., V, 18:40:45 CET

Mert allitanam le a gepet, amint fut. 5+ eve porog, nem megbizhato.

En is igy gondoltam, kap egy dedikalt jailt a szarjainak es Isten neki,
ott futkoraszhat a 6os tomcattel meg ami jol esik, a rendszer tobbi
reszet meg ugy frissitem, ahogy jol esik, befele az megy a tuzfalon
amit engedek neki...

Kapott egy tiszta 6-os tomcatet, lib-bol mindent ami nincs benne a
gyari tomcat installban beraktam WEB-INF/lib ala, felraktam neki a
fontokat, vegre normalisan latom a tomcat statokat a manager interfacen,
idaig ugy tunik mukodik....