[Javalist] GUI tesztelése

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2013. Jan. 16., Sze, 15:48:47 CET

Van egy jó kis szoftver, amit kicsit megismertem. Nagyon sokféle GUI
frameworkot támogat (webes technológiák, Delphi, Java Swing), és nem nagyon
igényel fejlesztői ismereteket. Cserébe viszont fizetős, és nem is olcsó.
Lásd google: Tricentis Tosca. El tudom képzelni, hogy van próba verzió
belőle, ha meg akarjátok nézni.