[Javalist] lamer exlipse-GWT kérdés

Bence Simon simonbence at gmail.com
2013. Jan. 16., Sze, 19:28:39 CET

Hello!

Két apró kiegészítés:
- FireFox addonok közt érdemes kicsit nézelődni: az alap firebug-on kívül van egy csomó hasznos, pl a web developer toolbar rengeteg hasznos aprósággal, vagy az az addon, aminek a neve nem jut eszembe, de bármely hívást el tud kapni ami a böngészőből indul (form, ajax) és a megnézésen túl módosíthatóak is a headerek, vagy pl a post paraméterek. Érdemes kicsit nézegetni ezeket, van hasznos. Amúgy amennyire tudom, safari és minden webkit alapú böngésző tartalmazza ezt az inspect toolt.
- Sajnos ezeknek a tooloknak a nagy része (meg mondjuk a selenium stb.) nem nagyon használható GWT-vel (és Vaadin-al sem), mert ezeknek hatalmas, ocsmány, generált HTML kódjuk van.

Remélem valaki valamelyik infónak hasznát veszi! Maradok tisztelettel:
Bence Simon
@mobile