[Javalist] ScriptBasic for Java 1.0.4 available

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2013. Jan. 20., V, 16:09:16 CET

Haliho,

Csak hogy en is beleszoljak egy kicsit: az
http://verhas.github.com/jScriptBasic/install.html oldal azt mondja, hogy "The
binary package of ScriptBasic is a Java JAR file that contains an
appropriately configured main class that can be executed."
Honnan szedjem ezt a binary package-et? Kiadtam a "git clone
https://github.com/verhas/jScriptBasic.git" parancsot, de hogyan tovabb? A
readme sem halmoz el utasitasokkal...
Pedig jo lenne egy kicsit feleleveniteni a Commodore-on szerzett BASIC
tudasomat (remelem a ScriptBasic nem all tul messze tole) :)

Koszi,
Andras