[Javalist] ScriptBasic for Java 1.0.4 available

Peter Verhas peter at verhas.com
2013. Jan. 20., V, 18:52:26 CET

Kösz! Elsiklottam felette, mert aki nem kommandline-ból használja, annak ott a maven repo, csak be kell írni a dependenciát a pom.xml-be. Természetsen onnan le lehet tölteni a JAR-t, ahogy a maven is letölti, de természetesen a dokumentációnak is tartalmaznia kell oda a linket, hogy maven és projekt nélkül is le lehessen tölteni.

Mégegyszer kösz.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com