[Javalist] [confluence] JavaForum > ASK toolbar és a Java esete...

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2013. Jan. 25., P, 09:35:42 CET

hi,

On 01/25/2013 08:51 AM, istvan.ketler at lhsystems.com wrote:
> Hol találkoztál szkientológusokkal? nekem még soha nem volt hozzájuk szerencsém így összehasonlítani sem tudom őket.
1. Par eve Worluk (Totha W.) elegge ki volt akadva rajuk es akkor en is
utananeztem, hogy mifele banda ez.

http://w.blog.hu/tags/szcientol%C3%B3gia

Van a neten jo sok anyag roluk, kiugrott vezetok emlekezesei stb. Tudom
Xenu-t is:)
Kivulrol/elsore viccesnek latszanak a kis hulyesegeikkel, de belulrol
borzaszto agymosoda es penzszivattyu.

  2. Van egy volt kollegam, akit behaloztak (dianetika) neven is futnak.
Szomoru volt vegignezni az agymosasat.
> viszont a zorakle nem olcsón ugyan de nagyon jó szapportot ad, és úgy általában azért nem rosszak a termékei. szeretni nem kell őket, ahogy a mikroszoftot sem, de ettől még ha kényelmes oprendszer vagy offisz szoftver kell akkor micro$oftot fogok használni,
Support-rol nem tudok nyilatkozni, mivel eddig egyik cegemnek sem volt
ra penze, hogy fizessen erte:(
En sajnos tapasztalom a kulonbseget a m$ es a Libre office kozott. A
felesegem munkahelyen kenytelen m$-t hasznalni, meg nalam nyomokban
sincs ablak.
Amikor segitek neki, akkor latszik, hogy az excel es Libre kozott eg es
fold a kulonbseg a Libre javara, az word-ben is sokkal jobbnak tunik a
libre.
Utalom, amikor elsumakolja a beszurt mezot es csak nyomtataskor derul
ki, hogy nem helyettesiti be. Oda kell menni es kiszedni/ujrabeirni es
megy tovabb. Agyrem!
A produktiv munkahoz meg ma is kell a billentyuzet, ebben a m$ nagyon ocska!
A 2010-es lebegos menu teljesseggel inproduktiv! Soha nem jutna eszembe
az ablakost hasznalni.
> ha jó adatbázis akkor oracle vagy mysql,
Hmm, akkor inkabb PostgreSQL vagy Mongo :)
> ha jó programozási nyelv akkor java,
Ez igaz, csak feltem, hogy egy profitehes ceg bealdozza a sajat celjaira.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu