[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Jan. 25., P, 15:33:21 CET

Nalunk peddig elvaras az autokorrektura (szvsz nagyon helyesen), mindenknel
ugyan ugy legyen formazva a kod, nem bizzuk az emberre mert mint tudjuk az
ember hibazik... A te hasonlatoddal elve ott a google auto ami a te
reakcioidodnel 10x gyorsabban tud reagalni egy veszhelyzetre de neked eleg
hogy figyelmeztet, te majd eldontod hogy elutod a gyalogost vagy nem.

nekem (es szerencsere a kollegaimnak is) az a velemenye hogy nemkell
mindenben az embernel hagyni az iranyitast (igy is eleget fog szenvedni a
koddal nem hogy meg arra figyeljen hogy jol torte-e be a kodot illetve hogy
kidobott-e minden nem hasznalt importot), a team fogta magat megallapodott
hogy milyen kodolasi es formazasi szabalyt hasznal (ahogy ti is), csak mi
kotelezoen betartatjuk a geppel, ti peddig az emberre bizzatok (sot nem
csak ctrl+shift+o-val formazunk, ennel is tovabb mentunk, kotelezo auto
formazas menteskor, igy biztosak lehetunk benne hogy mindenkinek a kodja
ugyan-ugy fog kinezni).