[Javalist] OFF: to microsoft or not to microsoft

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2013. Jan. 25., P, 15:33:53 CET

én meg kipróbáltam és nekem egyik sem működik. Azt mondta a cmd, hogy 'sudo' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file. A brew-ra is ezt mondja, csak a sudo szót kell lecserélni egy mintaillesztővel.

______________________________
István Ketler
Senior Consultant

Lufthansa Systems Hungária Kft.