[Javalist] amator kerdes

Bara Zoltan zoli at sigmasoft.ro
2013. Jan. 26., Szo, 18:22:43 CET

Sziasztok

500 sor kodot nem hinnem hogy megfelelo lenne bemasolni.
Leegyszerusitve van egy osztaly amibe van egy tomb ellem.

public class Lista {

     private ArrayList<Object> arrayList = new ArrayList(); //ebbe
tároljuk a könyveket

     public void listaAdd(Object konyv) {..}
     public void listaList() {...}

}

//foprogram

public class Foablak {

     private Lista lista = new Lista();
     //itt mar tartalmaz egy csomo konyvet a lista
     }

public class UjKonyv extends JFrame {
//itt kene hozza adjak uj konyvet a meglevo listamhoz

//Ha statikus lenne akkor mukodne a kovetkezo, de ez esetbe el lehet
erni direkt az arrayList-et.

  Lista.listaAdd(konyv);
  Lista.listaList();

nekem egy Foablak beli lista.listaAdd(konyv) kene igazabol.

}

Hogy szoktatok ezt megoldani ? A lenyeg az lenne hogy metodusokon
keresztul lehessen elerni a valtozot es ne direktbe.