[Javalist] amator kerdes

Zsombor gzsombor at gmail.com
2013. Jan. 26., Szo, 18:58:44 CET

Nem teljesen értem a kérdést, objektum átadás alatt azt értem, hogy át adod
az ablaknak ugyanazt az objektumot amit a fő ablakban is használsz, cirka :

*public class UjKonyv extends JFrame {

 Lista lista;

 public UjKonyv(Lista lista) {
  this.lista = lista;
 }

*
Observer pattern alatt meg valami ilyesmit gondolok :
http://en.wikipedia.org/wiki/Observer_pattern

Üdv
 Zs
*