[Javalist] Hibernate4 logolás

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2013. Jan. 28., H, 20:27:10 CET

Ugyan úgy a persistence.xml-ben tudod a logot konfigolni

<property name="eclipselink.logging.level" value="FINEST"/>

csak itt a loggolási tulajdonságok nevét és értékeit az  eclipselink
kézikönyvében találod.
http://help.eclipse.org/indigo/index.jsp?topic=%2Forg.eclipse.jpt.doc.user%2Freference021.htm

Idézet (Gábor Garami <gabor.garami at hron.me>):