[Javalist] Spring Inject probléma

Komáromi, Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2013. Jan. 28., H, 22:12:33 CET

Köszi. Az @Inject-et a doksi alapján elvetettem. Kivettem a jart is.

Már próbáltam mindent, áttettem az autowired-et a setterhez. Semmi eredmény.

Most ez van az applicationContext_security.xml-ben:

    <b:bean id="partnerAuthenticationProvider"
class="hu.ktmi.web.security.PartnerAuthenticationProvider"
autowire="byType" >
      <b:property name="jdbcTemplate" ref="jdbcTemplate" />
      <b:property name="saltSource" ref="saltSource" />
      <b:property name="passwordEncoder" ref="passwordEncoder" />
    </b:bean>

az autowird-et meg kivettem, de volt előtte @Required is, és semmi. A
jdbcTemplate mindig null.

az osztály releváns rézse most így néz ki:

  private PasswordEncoder passwordEncoder;

  private SaltSource      saltSource;

  private JdbcTemplate    jdbcTemplate;

  /**
   * @param jdbcTemplate
   *          the jdbcTemplate to set
   */
  public final void setJdbcTemplate(final JdbcTemplate jdbcTemplate) {
    this.jdbcTemplate = jdbcTemplate;
  }

  /**
   * @param passwordEncoder
   *          the passwordEncoder to set
   */
  public final void setPasswordEncoder(final PasswordEncoder passwordEncoder) {
    this.passwordEncoder = passwordEncoder;
  }

  /**
   * @param saltSource
   *          the saltSource to set
   */
  public final void setSaltSource(final SaltSource saltSource) {
    this.saltSource = saltSource;
  }

Az applicationContext.xml-ben a jdbcTemplate bean kapott egy
autowire-candidate="true" attribútumot is.