[Javalist] Spring Inject probléma

János Háber janos.haber at javaportal.hu
2013. Jan. 29., K, 13:06:09 CET

Nos anlekul hogy elmerulnek az elozmenyekben. tudtommal (mostanaban nem
springezem) legalabb @Component annotacioval kell ellatni a Spring managed
komponenseket (@Controller, @Service, @Repository mind @Component
tipusuak), ha jolemlekszem...

http://static.springsource.org/spring/docs/3.2.x/spring-framework-reference/html/beans.html#beans-stereotype-annotations

Bocs ha nem ez a gond es csak belepofazok :)