[Javalist] tifyty kommentek

György Gajdics ggtech65 at gmail.com
2013. Jan. 31., Cs, 17:47:58 CET

Ízlések és pofonok, no meg szín ergonómia. :-)

Szerintem nem véletlenül tologatjuk a színhőmérsékletet a monitoron (vagy
ezzel csak én vagyok így?). A fekete háttér mindezt hatalmas zárójelbe
teszi. Az ilyen színvilágú oldalakon kijelölöm a szöveget, ha nagyon muszáj
elolvasni. Az én szememet fárasztja a sötét háttér. Ez eddig szubjektív.

itt vannak objektív mérések is:

http://blog.tatham.oddie.com.au/2008/10/13/why-light-text-on-dark-background-is-a-bad-idea/

http://uxmovement.com/content/when-to-use-white-text-on-a-dark-background/

http://www.working-well.org/wkstn_design.html

Mindazonáltal ha így marad, akkor is elolvasom, mert színvonalas írások,
maximum nem fogok időzni az oldalon sokat. :-)

üdv.

Gajdics György