[Javalist] tifyty kommentek

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2013. Jan. 31., Cs, 17:59:27 CET

Üdv,

Nem értem. Én pl. Reader-ből olvasom, fel sem tűnt, hogy design váltás
van. Ezen kívül kb. ezer szolgáltatás van, mely lerángatja az RSS
tartalmat, formázza, rendezi, priorizálja, stb. Pl. Instapaper, van
webes, meg vannak gyönyörű tablet-es megoldások is, Apple világban is,
Google-nek is van hasonlója, stb. Akinek fáj a design, nem ismeri
ezeket?
--
Viczián István