[Javalist] Java Developer - BetVictor Budapest

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2013. Júl. 11., Cs, 14:49:32 CEST

Azert nagyon nem mindegy, hogy azt az egy orat utazassal toltod, vagy
hasznosabban. Tomegkozlekedesen a legritkabb esetben lehet dolgozni
(kozbiztonsag, etc), autoban/motoron/biciklin ez a lehetoseg
gyakorlatilag teljesen megszunik.

Nezd, en elhisem, hogy sokaknak ez nem gond, csak ne akarjunk
altalanositani. Az emberek - hiszed vagy sem - olyanok, hogy ha lehet
valasztani, hogy egy munkahely Koszegen van,  vagy Dunaharasztiban,
akkor eleg sok kompromisszumra hajlandok a Dunaharasztiban levo
meloert. Es ez kisebb tavoknal is ugyanigy mukodik.

Es mindenki mas es mas. Nekem peldaul nagyon-nagyon erdekesnek kell
lenni annak a munkanak, ami rabir engem, hogy naponta tobb, mint egy
orat utazgassak erte. Mert az az ido a szabadidombol megy el, es mert
azt az idot semmilyen modon nem tudom hasznosan tolteni, sem munkaval,
sem mas egyebbel. Olvasgatni tudok legfeljebb, de az max elvezetes, es
nem hasznos..
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621