[Javalist] Allashirdetes Kanadabol

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2013. Júl. 11., Cs, 16:06:30 CEST

Sziasztok!

Elore is elnezest kerve a hianyossagokert en is beprobalkozom a cegunk
allashirdeteseivel:

http://gonorthforge.com/careers/openings/
Epp nincs kint kifejezetten javas project profil, pedig sok olyan is megy.

Tavkozleses/Halozatos/VoIP hatter kell hozza, de maga a munka tisztan
fejlesztes.
Java, Groovy, C++, C, vagy ami epp az ugyfelnek kell, ebben az egyben
rugalmasnak kell lenni. Amugy teljesen nyugodt a hely, szanatoriumi
hangulat,  akar ugrodeszkanak is tokeletes az allampolgarsaghoz (pl Quebec
Experience Class)

Vizumot intezik, csak sokaig tart.

A montreali iroda a belvarosban, az ottavai kevesbe, de az is jol
megkozelitheto, pontos cimek a weboldalon.

A csapat teljesen vegyes, magyarok ketten vagyunk eddig :-)

Fizetest nem velem kell megbeszelni, en a magam reszerol elegedett vagyok.

A nyar gyonyoru, strandido van itt is mint otthon, egymast erik a
fesztivalok, mindenki kedves, baratsagos, segitokesz.
A telet meg nem tudom, de allitolag "not that bad", es lehet sielni meg
motorosszanozni.
Mindenki tud angolul, de illik megtanulni franciaul is.

Keress engem, vagy hivatkozz ram:

Szokoli Gabor