[Javalist] GWT history

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2013. Júl. 15., H, 17:40:11 CEST

Szia!

Arról volna szó, hogy én csak most ismerkedem ezzel a GWT dologgal, és
most éppen ez volna soron. Ha jól értem, az egyszerű példa ugye valami
olyasmiről szól, hogy van egy darab beviteli mező a felületen, és
mondjuk annak a szövegét mondjuk minden rákattintásnál átadjuk ennek a
History.newItem(...
metódusnak. Ezután módosítja a fuser a beviteli mezőt, meg amit
akar. Amikor meg a fuser megnyomja a böngészőn a "vissza" gombot, akkor
nálam életre kel az onValueChange (... metódus, és a paraméterében
megjelenik az általam régebben bedobott karaktersor. Ezzel meg én azt
kezdek amit tudok.

oké.

A kérdés tulajdonképpen az alábbi volna:

Mi van, ha van egy összetett felület, mondjuk egy FlexTable, aminek
minden cellájában van valami okos dolog.
Ilyenkor tényleg minden egyes elemnek aminek history kezelést akarok
biztosítani egyenként kell valami nevet/azonosító stringet adni a
History.newItem(... hívásnál? (amikor ugye mondjuk megkattintja a
fuser az adott elemet)
Ezt a bizonyos stringet majd jól visszakapom, és akkor majd válogatom,
hogy ez melyik elemhez tartozik, és ügyesen onnét ásom elő az adott
elemhez tartozó history infót ahonnan csak tudom?

Köszi:
Zs.

--
Gádori Zsolt <gadori.zs at gmail.com>