[Javalist] hany embernek ismeros a szituacio?

György Szimeonov szimeonov.gy at gmail.com
2013. Jún. 4., K, 18:16:41 CEST

ezek szerint nem kellett volna Londonba koltoznom, hogy indiai legacy
rendszereket irhassak ujra, nalatok is van munka boven :)

Uj topic ti elmondjatok leendo jeloltnek, hogy indiai legacy kodon fog
dolgozni? Ha igen az interju melyik szakaszaban, rogton az elejen vagy
amikor ajanlatot tesztek neki.